BMW Motorrad Show sau cele două feţe ale curajului

BMW Motorrad Show sau cele două feţe ale curajului

Am ajuns la evenimentul organizat de BMW cu temele nefăcute. Aveam în cap doar două chestiuni: întâi erau stunt-urile incredibile ale lui Chris Pfeiffer şi apoi urma (laolaltă cu un sincer scărpinat în cască) întrebarea “cum o să leg eu asta de condusul responsabil?”.

Dar mă înarmasem cu ceva speranţă. Până la urmă, duminică a fost ziua în care m-am convins că dacă Dumnezeu nu e motociclist, are măcar o privire îngăduitoare pentru smuciţii simpatici care suntem – îmi susţin erezia prin faptul că, deşi ne aflam sub cod galben de ploi,  s-au limpezit cerurile cu vreo oră înainte de eveniment.

Până să înceapă spectacolul, aveam să îl întânesc pe Zsolt Sarvari. Un munte de om, de-o seninătate şi-o bucurie atât de evidente încât nu mi-ar fi fost cu mirare să îl văd jucând şotronul sau cine ştie ce alt joc copilăresc. Zsolt e instructor în programul BMW Motorrad Rider Training. Mare bucurie pentru mine fiindcă, iată, puteam să schimb o vorbă întru chiar scopul website-ului acestuia.

Ochii albaştri ai siguranţei 

Întâi de toate l-am rugat să-şi scrie singur numele în agenda mea, să fiu sigură că nu stâlcesc nimic. Ar fi fost urât să începem colaborarea aşa, cu o greşeală de tipar.

Purta o geacă moto brăzdată de benzi de un verde fosforescent, verdele ăla de-ţi zgâlţâie retina. Aşa că l-am întrebat despre echipamentul de protecţie şi cum putem să-l impunem în mintea publicului.

 

*******

Dintr-o eroare tehnică, continuarea materialului nu este disponibilă. Vom remedia problema în cel mai scurt timp.
Ne cerem scuze.

Dacă ți-a plăcut, încearcă și:

Brambura în concediu - pauza din Praga
Cum stăm cu sevrajul?
Lună de miere grecească pe motociclete cu cetățenie română (partea I)

5 comments

  1. frumos, imi place stilul de scris. ati inceput bine 🙂

  2. E prima oara cand ma gandesc serios sa ma apuc de un trainig …in parcare. Noroc ca am schimbat 3 motociclete fara daune pana acum. Totusi, teama de a nu reactiona la timp, cum trebuie in caz de urgenta exista si va exista mereu. Mereu avem de invatat cate ceva. Chiar si respectul si grija pentru noi insine se invata …din mers.
    Foarte bun articolul, Alexa. iar pozele lui Alex – de exceptie!

  3. Mulţumim mult, Ionuţ. Sper să vă aducem mereu materiale utile. Interesante. Frumoase.. sau măcar care să vă placă.
    Cria, mulţumesc de apreciere. Să ştii că şi eu pândesc o parcare, fix pentru ceva de genul acesta. Întâlnirea cu oamenii ăstia a fost motivantă şi la nivel personal.

    Cineva îmi spunea, de mult, că încearcă să fie “cel mai bun pilot posibil”. Am admirat asta, efortul neobosit de a fi tot mai bun.

  4. Felicitări pentru un articol excelent!
    Unde se poate face în Romania un curs de perfecționare moto pentru strada?

  5. Mulţumim foarte mult!
    Eu, personal, nu ştiu în Bucureşti decât cursurile făcute pe Amckart (despre care cred că Roxana îţi poate spune mai multe)şi cele de la Motoperfect. Nu spun că sunt singurele, sunt doar cele pe care le ştiu eu.
    Dacă vrei, ne putem interesa şi despre programul BMW Rider Training, dacă şi în ce condiţii va fi reluat.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Claxonul prieten și frâna - înger păzitor | SlowRide - [...] adus aminte, odată cu faza mai sus descrisă, de discuţia cu Zsolt, de aici,  şi de cât preţ punea el…