4 invitaţii pentru voi la Bucharest Wheels ARENA

4 invitaţii pentru voi la Bucharest Wheels ARENA
Pe 30 mai vă invităm la Bucharest Wheels ARENA, ce se anunţă a fi cel mai mare festival auto-moto/sporturi extreme din România. Evenimentul are loc în Centrul Expozițional Romexpo între 8 și 10 iunie 2012 şi va prezenta atât demonstrații de raliu, offroad, enduro, ATV, karting, hovercraft cât şi cascadorii cu motocicleta (stunt bike), teste enduro, “pocket bike” şi o expoziție de motociclete “custom bike”. Mai mult de atât, se poate participa în mod direct, prin înscriere, la demonstrațiile de safety drive, motiv pentru care am fost mai mult decât bucuroasă să vă lansăm această invitaţie.

De fapt este vorba de 4 invitaţii individuale de tip abonament, valabile pentru toate zilele evenimentului. Le oferim, prin tragere la sorţi, celor care ne lasă într-un comentariu un sfat legat de siguranţa pe două roţi, răspunzând la întrebarea: care este cea mai importantă regulă de care ţii cont pentru a te simţi în siguranţă pe motocicletă?

Puteţi lăsa comentarii până joi, la ora 13:00, iar câştigătorii vor fi aleşi şi anunţaţi până la finalul aceleiaşi zile de joi, 7 iunie.

Înainte de a încheia vreau doar să vă mai spun că printre invitații speciali se află campionul mondial la Stunt Bike – Kevin Carmichael, actualul campion național la raliu – Vali Porcişteanu sau multiplul campion naţional la raliu – Titi Aur.

Cu cine mă văd acolo?

Mai multe informaţii site pe sau pe pagina de Facebook a evenimentului.

LATER EDIT:

Câştigătorii invitaţiilor sunt:

1. Cristi
2. Ramon
3. Cria
4. Sebastian (din cel de-al doilea comentariu, am diferentiat dupa mailuri)

Vă contactez pe mail şi astept datele complete cât de curând. În lipsa unui răspuns, invitaţiile se vor redistribui.

Dacă ți-a plăcut, încearcă și:

Cum să te asiguri corect
Câţi kilometri faci într-o zi?
Ce crezi că ştii despre siguranţa rutieră în România?

13 comments

  1. Dupa patru ani de condus motocicleta, fara niciun incident recomandarile mele sunt:
    – Tu sa-ti conduci motocicleta, si nu ea pe tine!
    – Un motociclist bun este cel care stie sa controleze motocicleta la viteze mici.
    Asfalt uscat!

  2. pentru mine cel mai important este sa nu uit ca SUNT INVIZIBILA pe motor. sa nu astept de la ceilalti conducatori de vehicule prezenti in trafic sa-mi respecte statutul de participant egal, pentru ca – oricat ar fi de nedrept, enervant sau injust – acest statut nu este (deocamdata) recunoscut motociclistilor in Romania (decat poate formal si, desigur, legal). mai sunt si altele…

  3. da, doua principii foarte bune. Abia astept sa vad si urmatoarele comentarii! Multumesc Vali, multumesc Cria!

  4. Parerea mea este ca trebuie sa lasi permanent spatiu pentru greselile altora in trafic si prudenta maxima …

  5. N-am motor da’ sunt mare fan. Cred ca pe langa echipamentul corespunzator care mi se pare obligatoriu, lipsa teribilismelor de viteza si manevre “smechere” si, f. multa atentie preventiva avand in vedere felul in care se conduce la noi si mai ales lipsa experientei cu motoare si biciclete in trafic.

  6. 1. Fii pregatit sa dai prioritate chiar si atunci cand ai verde la semafor.
    2. Nu trebuie sa demonstrezi nimanui nimic(viteza, liniute, pe o roata, etc).daca vrei sa te bucuri cat mai mult timp pe 2 roti.

  7. Costumul de protectie, casca, cizmele si tot ce mai contine acesta, poate face diferenta intre a fi sau a nu mai fi. Consider ca viteza ponderata este obligatorie pentru a savura placerea mersului prin vant, alimentata constant de o atentie, precaute si mai ales anticipare a ceea ce urmeaza sa se intample.

  8. Nu mai știu unde am auzit-o: “să nu mergi mai repede ca îngerașul de deasupra ta”.
    Iar sfatul personal: stai TOT timpul în alertă și nu supraestima oglinzile celorlalți sau calitatea drumului.

  9. Eu sunt un motociclist ce a trecut si face de toate.
    Pot spune ca cel mai important si esential lucru este norocul sau…”Ce ti-e scris, in frunte ti-e pus”.
    Pe acest principiu ma bazez atunci cand ma urc in saua motocicletei mele.
    Am cazut si la 5km/h din greseala mea si am avut si accident frontal la 55km/h.
    Echipamentul te protejeaza, nu te salveaza.
    Nu trebuie sa uitam cat de fragil este corpul uman, si asa cum spunea si Alexa in interviul de la spectacolul organizat de cei de la BMW….o motocicleta ce ruleaza cu 100km/h, se opreste dupa 70m .
    Asta spune tot.

    aaaaaa si am uitat un amanunt esential.
    Daca la inceputul motociclismului meu ma orientam dupa cati cai are motocicleta, cand o cumparam, acum mi-am schimbat orientarea si ma intreb:

    Oare in cat timp opreste aceasta motocicleta.
    va salut cu farul si asfalt uscat.
    -Gabone-

  10. nu siguranta! in regula, pierdut prin peisaj, pompat de adrenalina, speriat de trafic, rusinat de greseli, obosit pana la limita concentrarii, arareori mandru de manevre elegante, dar nu in siguranta … decat odata … inainte sa cad!
    senzatia de siguranta e o dorinta, un obiectiv care odata “atins” te arde de nu te vezi.
    p.s. experienta mea nu e suficienta pentru un sfat, e doar o constatare

  11. Excelente comentarii si puncte de vedere! Multumim tuturor si mai asteptam!

  12. Sebastian

    1.Sa iti fie putin frica de ea.
    2.Sa nu mergi pe mijlocul strazi (e ulei)
    3.Nu va dati in sectacol !

  13. Cea mai importanta regula pe 2 roti : 2 MAINI, 2 OCHI , 2 PASIUNI (pentru viata si motociclete)!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *