Seawolves Bike Fest

Alexa v-a promis că voi povesti eu mai multe despre Seawolves Bike Fest,  care a fost tot weekendul acesta. O să zic un pic din perspectiva unuia care „a stat pe bară”, pentru că nu am reuşit să ajung cu motorul şi am ajuns şi destul de târziu (oarecare disconfort stomacal mi-a ciufulit zenul şi nu am ajuns împreună cu Alexa aşa cum speram).

M-am uitat pe site şi pe pagina evenimentului de la Mamaia, şi tot ce au promis băieţii în prezentare au făcut, ba şi mai mult. Nu am văzut decât cuvinte de laudă şi aprecieri, felicitări, îndrăgosteli (de întrunire, pe cele particulare nu le ştim), şamd.

A fost concurs, au bătut maşini, au fost fete (aci, n-am căderea să comentez), am văzut un concert Zdob şi Zdub de mi-am adus aminte de toate tinereţile când ţopăiam ca apucata la toate concertele pe care le prindeam cu ei. Au fost motoare multe şi frumoase, ne-am plimbat prin parcare mai ceva ca la expoziţie. Nu am prins însă parada, aşa că dacă ai poze sau poveşti pe care vrei să le împărtăşeşti cu noi, chiar te rugăm!

Am văzut şi artificii şi zău dacă o să mă plictisesc vreodată de aşa ceva. Care-o fi fascinaţia să te uiţi la steluţe colorate cu gâtul dat pe spate ca bâtlanul nu ştiu, dar cert e că mă încântă de fiecare dată la fel de tare. Nu cred că aş spune vreodată – a, artificii, am mai văzut, hai să plecăm.

După cum am mai zis, experienţa mea cu întrunirile moto nu e foarte mare, însă cred că şi dacă aş fi fost la mai multe aş fi zis că da, aşa trebuie să fie o întrunire. Nu, n-am motive să-i laud aiurea, dar am ca exemplu două amănunte pe care le-am remarcat şi care cred că spun multe despre cum a fost organizarea acestei întruniri: unul – cât am fost prin zonă am auzit fix un singur motor turat, la o oră chiar decentă. Unul singur. Or fi fost mai multe… dar nu prea cred. Apropo, să-mi explice şi mie cineva care e plăcerea. Vă rog. Din suflet.

Doi – pe când ne uitam prin parcare la motoare…  la un moment dat am observat pe jos, pe sub cricuri, nişte bucăţele pătrate de placaj, ca să nu se scufunde mobrele în pietriş. Bucăţele pătrate de placaj. Tăiate cu grijă. Nu prea cred că participanţii le-au găsit stând aşa pe jos prin parcare…

Seawolves Bike Fest

În altă ordine de idei, ne-am întâlnit şi am discutat vreo zece minute cu Emil Mihăilescu, cât să ne cunoaştem, să ne prezentăm, şi să cădem de acord că am putea dezvolta în cadrul unor discuţii viitoare poate câteva teme legate de campanii, mersul în siguranţă sau de ce sfaturi ar vrea Seawolves să împărtăşească cu noi şi cu voi. Până atunci însă am rămas cu o idee preluată tot de la Milică, care a zis că nu vrea să ne demoralizeze, dar ne-a spus aşa: dacă nu se va „închide cercul”, riscăm să facem degeaba ce facem. Degeaba strângem exemple de la alţii, din alte ţări, degeaba explicam în cele patru zări cum-ar-trebui-să-fie, dacă în final nu se vor putea face şi propuneri legislative. Asta ar însemna închiderea cercului. Şi ca să facem aşa ceva, trebuie să fim mulţi. Ca să ajungem până acolo, am avea nevoie şi de tine. Eu sunt o idealistă, aşa i-am spus şi lui. Eu cred că se poate. Tu crezi?

Dacă ți-a plăcut, încearcă și:

Traseu de nemers la mare
Voluntar, caut timp
Carpathian 2 Wheels Guide - semne bune chestionarul are

3 comments

1. bucatelele de placaj nu au cazut din cer.. cand venea lumea calare primea fiecare una ca sa fie bine…
    cat despre parada….
    iar despre atmosfera.. in general.. aici
    sa auzim de bine

2. Pai la asta se referea si Ina. Ca nu au cazut din cer. Ca au fost pregatite, cu grija, DECI ca organizatorii s-au gandit si la acest amanunt, aparent minor insa – stim toti – extrem de important.
    Multumim pentru linkuri.
    Asfalt uscat!

3. exact, tocmai de-aia am mentionat amanuntul asta…mi-a placut ideea ca s-au gandit pana si la asa ceva. Multumesc si eu de link, macar asa sa vad parada!