Trei ore în două zile

Trei ore în două zile

V-am povestit în primul episod al poveştii noastre de vacanţă, cum am plecat noi de-acasă – adică eu şi Prinţul Consort – şi-am ajuns la Sibiu trei. Cu Ina, adică. În 11 ore. Ei bine, asta cu timpul care se întinde şi se răsuceşte ca guma de mestecat a început să aibă o aură de tradiţie. De ce spun asta? Fiindcă din Sibiu am plecat spre Cluj. Aproape 190  de kilometri. Pe care i-am făcut în două zile. DOUĂ! Cum ne-a ieşit aşa ispravă, doar talentelor mele le putem mulţumi.

Practic, traseul a fost acesta:

Nimic ieşit din comun. Prea mult.
Doar că, vedeţi voi acolo pe hartă, un pic mai sus de Alba Iulia, un Unnamed Road? Ei, ăla ne-a dat la rădăcină.
Să vă explic.
Eu am un obicei tare nesănătos: văd câte un indicator şi mă roade curiozitatea până la os, dacă nu intru pe el, să văz cu ochii mei unde duce. Un astfel de indicator văzusem cu 3 ani în urmă, când umblam singură pe capul meu. Ducea către o cetate dacică – Piatra Crăivii. Mă rătăcisem prin sate, dădusem iar cu nasul de pietre şi până la urmă am renunţat la aventură. Dar nu puteam să pierd de două ori ocazia de a vedea minunea antică, ascunsă prin pădurile patriei. Deci mi-am convins Consortul că ce-şi doreşte el cel mai mult de la viaţă e să bage motoreta nouă, cu cauciucurile ei nepotrivite cu… nimic (alunecă pe orice), s-o bage, zic, prin nămoale. Numa’ 9 kilometri. Mi-au ieşit pe nas.
rsz_13912537_1038113186226374_2439498821137326814_n

Şi cetatea? Păi, e ca-n banc. Cetatea n-am mai văzut-o. Când greul a devenit prea greu, am acceptat să renunţăm. Ne-a luat 10 minute să întoarcem mobra prin pietroaie şi nămoale dar am răzbit.

Ok, şi acum o să mă întrebaţi cu restul de timp ce naiba am făcut. Păi după juma de zi prin coclauri,  am ajuns spre asfinţit în Aiud, la timp cu furtuna. Gumele praf pe udătură + costumele de ploaie împachetate frumos şi lăsate în hol + văr-miu primitor a pus ţuica pe masă = am rămas în Aiud până a doua zi. Când s-a înseninat abia pe la amiază.

rsz_13935171_967341210043670_1709634466130755235_n

 

Pe seară, tot cu nişte ploaie, că ne era scris să ne udăm la drumul ăsta, am bătut şi la porţile Clujului.

Ecranizarea tuturor cuvintelor mele dar şi a emoţiilor nespuse, în filmul de mai jos.

 

Dacă ți-a plăcut, încearcă și:

Orientarea turistică la femei
Brambura în concediu (VI)
#MyDanube – În ţinutul lui Audi-Împărat

11 comments

  1. Ce inseamna sa nu ai niciun pic de experienta offroad si sa te bagi pe coclauri… Prevad niste cursuri de Adventure Motorcycling in viitor.

  2. Decuriozitatecasazicasa 🙂
    Minunatele anvelope sunt Michelin Annakee cumva?

    Drumul ala pare tare fain… cu conditia ca sa fie dupa o perioada luuuunga de seceta. Zic si eu 🙂

  3. Salut Vlad. “Minunatele” anvelope sunt cele din fabrica, Dunlop nu-stiu-de-care, cu profil de strada, in niciun caz de offroad.

    Drumul e foarte fain daca ai experienta offroad. Eu sunt zero la acest capitol si de aceea eram foarte stresat si mergeam ca o cizma :))

  4. Cosmin, atat timp cat ai tinut mobra cu negru’ in jos, ai mers perfect 🙂

  5. Vlad: cu negrul în jos şi cu nevasta în sus, aş specifica. 😀

  6. Corect. Desi nevasta era cand pe jos, cand pe sus 🙂

  7. Aș dori doar să specific, pentru că sunt pricinoasă, că și motocicleta e neagră, deci vă rog să fim atenți la nuanțe…le de negru.

  8. E cumva drumul spre Ighiu care trece prin Oiejdea ? Hmmm…mai are văru’ țuică ?

  9. Da. De drumul ala. Pacatosul de Google Maps a facut ce-a vrut, dar unnamed road e corect. Eram in Craiva cand am facut stânga, spre pădure. Exista indicator spre Piatra Craivii.

    Despre tuica varului nu stiu ce sa zic, dar el e om primitor de fel. 🙂

  10. Drumul e dificil și periculos, în mod normal se face doar cu șenilate. Desigur că glumesc. Și tu glumești. Dacă n-ar fi așa de ce s-ar fi opacizat numărul de înmatriculare al Shakirei (Waka-waka/This time is Africa)pe care o știe toată lumea la fel de bine ca și pe PC ?
    Să te văz acu’, Alexo!

  11. S-a închis în sine. De stres.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *